8 apr. 2016

Cel mai frumos anotimp este cel in care te-am intalnit

Se spune ca nu alegi cand sa iubesti. Dragostea iti bate la usa in cele mai nepregatite momente, spontan.
Nu alegi omul langa care sa fii, alegi sufletul lui. Se intampla sa descoperi un suflet de aur intr-un om de aur. Sau sa descoperi un suflet nul si un caracter mizer intr-un corp de milioane. Reciproca este admisa.
Legenda admite faptul ca, la inceput, a existat un singur suflet, separat la coborarea pe Pamant, iar cei doi oameni sunt meniti sa se caute in experiente pana se gasesc. Este o chestiune de timp pentru ca toti avem pe cineva, undeva in aceasta lume.
Anotimpul meu preferat a venit toamna, odata cu aparitia ta in viata mea. Intr-un moment in care incetasem sa mai sper, in care nu mai voiam pe nimeni langa mine. Ai aparut de nicaieri si mi-ai daruit raza de soare de care aveam atata nevoie. M-ai incalzit cu privirea ta si m-ai facut sa cred ca pot iubi mai mult ca niciodata.
Toamna este anotimpul meu preferat pentru ca mi te-a adus pe tine. Intr-o zi frumoasa de 15 septembrie, la o cafenea din Pantelimon. O seara ce se astepta a fi banala, dupa o zi de munca, dar care s-a transformat intr-un inceput a ceva superb.
Experienta de viata pe care o traiesc alaturi de tine ma face sa am incredere in mine, sa prind forta si sa pot lupta pentru noi. Zi de zi invatam noi lectii si mai adaugam un gram de iubire in reteta vietii noastre.
Pentru toate momentele in care m-ai sprijinit, pentru toate momentele in care ai plans alaturi de mine, pentru toate momentele in care mi-ai alinat durerea si m-ai daterminat sa continui lupta, iti multumesc!
Pentru mangaierile tale matinale, cafelele de dimineata, imbratisarile si sarutarile de “noapte-buna”, iti ofer o mare parte din inima mea.
Poate ca momentele nu sunt facute pentru a fi planificate, dar cineva, acolo sus, a planuit sa ne intalnim atunci cand niciunul nu mai credea in iubire adevarata.

Pentru tot ce reprezinta dragostea, multumesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu