9 mar. 2016

10 ani mai tarziu.

Cine eram in urma cu 10 ani? Poate nu are importanta, dar imi amintesc copilul naiv si impiedicat, speriat de “jungla” din jurul lui. Eram genul de copil rasfatat, care credea ca totul i se cuvine, care traia in sanul unei familii iubitoare, ferita de probleme. Si a fost asa multi ani de atunci, numai ca acel copil a crescut si s-a transformat intr-un om mare, matur, caruia nu ii pasa de parerile celor din jur.
Sunt evenimente de atunci ce m-au schimbat, oameni pe care nu i-am mai vazut de si oameni care au aparut de nicaieri in viata mea. Toti m-au transformat si m-au facut sa privesc altfel viata.
In special, mi-am dat seama de importanta fiecarei zile. Am invatat sa pretuiesc fiecare zi, sa fac cea ce imi place si sa nu pierd secundele ce mi-au mai ramas. Traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima, traiesc dupa stare si emotii. Scriu, iubesc, calatoresc, invat si petrec. A doua zi le reiau. Fac totul cu placere, accept noi provocari si nu spun “nu se poate”.
Daca cad, ma ridic si merg mai departe. Plang, dar imi trece. Totul merge inainte. Am invatat aceste lucruri in ultimii zece ani. Nu cred ca este om care sa nu se fi gandit macar o data sa renunte, dar gasesc forta aceea, iar ceva imi spune sa nu ma dau batuta.
Ceea ce nu traim acum, nu mai traim niciodata. Totul se poate termina intr-o secunda, iar regretele nu vor mai exista pentru ca nici noi nu vom mai fi. Dar cat timp suntem aici, sa profitam de orice moment. Nu se stie cat vom fi prin preajma. 
Daca sunt trista sau am o pasa proasta, daca am picat un examen sau am nevoie de un sfat, ma intorc in locul care ma inspira, acolo unde stiu sigur ca voi gasi raspunsul pe care il caut. Locul unde a inceput. Este o legatura aparte, este ceva greu de explicat, dar linistea si energia ma repun cu picioarele pe pamant.
Nu este un secret ca toti avem temeri, ideea este sa le infruntam.
Nu este un secret ca dam inapoi, ideea este sa ne ambitionam.

Nu este un secret ca fiecare avem ceva ce ne motiveaza, important este sa nu renuntam la acel ceva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu