13 mar. 2016

Interviu Ovi Jacobsen (noiembrie 2010)

La finalul anului 2010 am avut ocazia de a-i lua un interviu artistului Ovi Jacobsen, reprezentant (in acel an) al Romaniei la concursul muzical Eurovision.
Aceasta este un fragment. Interviul original a fost luat in imprejurari specifice altui eveniment.
Lectura placuta!

Stim ca pe 2 februarie 2009 ai lansat un album in Norvegia. Il vei lansa si in Romania?

O: Intentia exista dar in momentul de fata lucrez la un material solo nou si poate primul album din Romania va fi o "compilatie" cu piese de pe albumul lansat in 2009 si piese noi din 2011. Cu siguranta anul acesta va exista o lansare de album "Ovi" in Romania. 

Cum privesc fanii din afara colaborarea cu Paula? Te asteptai sa aveti succes?

O: Am fost si suntem in continuare vazuti ca un cuplu artistic reusit si care a creat in primul rand un moment deosebit in istoria Eurovision cu piesa noastra "Playing with Fire". Nu cred ca noi ne-am asteptat vreodata sa avem succes - am muncit sa ajungem cat mai sus in aceasta competitie iar restul n-a tinut de noi. Ne bucura nespus sa stim ca suntem indragiti atat in Romania cat si afara.

 
Am observant ca ai resusit (in scurt timp) sa iti dezvolti si un fanclub. Am gasit si un fan-site 
( http://oviromania.webs.com ) dedicat muzicii tale. Ce poti spune despre aceasta initiativa?

O: Este in primul rand o bucurie sa vad ca prin muzica mea am reusit sa ajung la inima unor persoane atat de puternic incat s-au implicat in a crea un astfel de site. E o cinste, o bucurie si le multumesc fondatorilor Ella Coman si Veronica Petrescu la fel si celor care contribuie la mentinerea si extinderea acestiua. A fost o surpriza foarte placuta sa vad si mai multe interviuri cu persoane celebre din lumea musicala, printer care isi exprima si gandurile fata de muzica mea... Keep up the good work guys!!

Ai in fanclub si persoane din Slovenia,Finlanda si Grecia. Te bucuri ca muzica ta a ajuns asa departe? Te asteptai?

O: Cum am spus si mai sus e valabil pentru toti fanii, indiferent de unde provin - E o bucurie!


Cum a fost primul contact cu fanii? Te asteptai sa castigi fani in Romania?

O: Primul contact a venit cred ca in mijlocul "furtunii" Eurovision  2010...nu stiu daca imi amintesc cu exactitate momentul de inceput, dar repet sunt foarte bucuros sa stiu ca exista deja un "nucleu" de fani care apreciaza tot ce fac eu artistic.
  
Este greu sa faci naveta Norvegia-Romania. Te vei muta inapoi in tara?

O: Eu sunt obisnuit cu drumurile - toata viata am facut acest lucru si oricum face parte din "reteta" acestei vocatii. E valabil pentru orice artist - sa fie "on the road" . Mai greu e cateodata pentru familia mea. Dar sunt si ei cumva obisnuiti cu acest mod de viata al meu. Inca nu sunt hotarat cu revenirea in Romania. Implicatiile sunt mai mari pentru ca nu as face acest pas singur si trebuie sa fiu responsabil fata de o astfel de decizie si trebuie sa iau in calcul si restul familiei. Mai analizam.

Iti multumesc frumos pentru timpul acordat si sper sa ne reintalnim si cu alte ocazii! Multa bafta! 

O: Asemenea! Succes! 




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu