3 iul. 2016

"B" : Nu toate povestile au final fericit

Era ceva la care visam de cateva luni bune si pana la urma am auzit acele cuvinte frumoase pe care doream sa le aud de atata timp. In momentul acela mii si mii de emotii imi cutremurau corpul. Doamne, si ce frumos mai era!
Incepusem sa cred ca totul este posibil si ca o sa retraiesc acea fericire parca demult pierduta dupa care tanjeam. Apoi m-am trezit la realitate, alta fata de cea pe care mi-o imaginam eu. Eram intr-o relatie dar nu eram deloc fericita; pe masura ce zilele treceau lucrurile mergeau din ce in ce mai prost. Ma simteam din ce in ce mai singura si lucrul acesta ma consuma mai mult decat voiam sa recunosc. In momentul acela am realizat ca visul meu se transformase in cosmar iar eu eram mai singura si mai nefericita decat fusesem vreodata, intr-o relatie dupa care tanjisem atata timp...
Nici nu stiu ce e mai rau, sa fii singur fara sa ai pe cineva alaturi de care sa iti petreci timpul si sa imparti tot sau sa fii cu cineva si sa te simti a nimanui? In sinea mea am stiut tot timpul raspunsul la intrebarea ce mi- a colindat gandurile de atatea ori doar ca am sperat ca intuitia mea sa dea gres , macar o data !

Am sperat ca o sa fim noi , amandoi , si ca o sa ne fie bine si ...continui sa o fac !

Semnat, B.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Se semneaza B. si este cel ami nou colaborator al blogului. Bine ai venit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu