3 iul. 2016

Mi-am gasit lumea


Iti mai aduci aminte de primele noastre zile impreuna?
Eram atat de stangaci si inocenti, tematori de orice miscare, atenti unul cu celalalt . Unde au disparut acele zile? Lunile ce au trecut se simt de parca ar fi ani.
Nu stiu cand am devenit unul. Am devenit atat de apropiati, atat de buni confidenti. Se simte ca un singur suflet.
Primele cuvinte si primul sarut inca se simt pe buze, de parca timpul a stat in loc. Pentru noi a stat. Ne bucuram de aceeasi iubire sincera, suntem la fel de tineri si frumosi.
Poate ca vei citi acestea randuri si peste 10-20 de ani si te vei mira, la fel ca mine, ca nu ne-am schimbat deloc, iar ce avem acum vom avea o viata intreaga.
Iubire sincera, dragostea schimba tot, ne face mai buni, mai sensibili, ne creeaza o identitate, ne stabileste un loc in Univers. Pana la acel moment ratacit prin lume, cautand un loc familiar si prietenos.
Te-am cautat 21 de ani si te-am gasit.
Acum sunt eu.
Acum suntem noi.
Si ne iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu