24 iun. 2016

Esti tot ce Universul imi datora

Nu stiu cum ai aparut in viata mea. A fost cu ceva timp in urma. Tot ce stiu e ca esti al meu.
Mi-am dat seama de multe lucruri in ultimul timp. Si cel mai important a fost ca nu pot trai fara tine. Esti tot ce mi-as fi putut dori. Mi-ai aratat cat de importanta este viata, dragostea.
Aunci cand am cazut, m-ai ridicat. Atunci cand am fost falita m-ai facut sa ma simt milionara. Erai tu, prin toate definitiile tale.
Am incercat sa trec peste, sa uit ca te-am intalnit, dar prima oara cand te-am vazut mi-am dat seama ca nu exista viata fara tine. Am trecut peste toate obstacolele si am traversat cele mai adanci vai pentru ca pe partea cealalta ma asteptai tu.
Nu este usor sa fiu cu un om ca tine, nu este usor sa iubesti din toata inima un om pe care abia il cunosti.
E greu sa iti dai seama ca el este omul potrivit pentru o viata intreaga.
De prima data am simtit ceva si nu e imi greu sa recunosc. Ce as face daca intr-o zi nu ai mai fi langa mine? Nu acum, dar in 10-30-50 de ani. Nu as sti unde sa o apuc pentru ca mi-am construit viata in jurul tau. Am luat decizii pentru a ne fi bine amandurora. Atunci ce voi face?
Esti omul alturi de care mi-am imaginat o familie, omul alaturi de care mi-as intemeia o familie. Esti cel alaturi de care nu am inhibitii sau temeri. O simpla imbratisare imi e de ajuns sa stiu ca sunt in siguranta.
Esti cel care ma incurajeaza in fiecare zi si care imi spune ca totul va fi ok.
Vreau sa ma tii in brate in fiecare dimineata si sa imi spui ca va fi ok. Sa ma incurajezi cand nici eu nu mai am incredere in mine. Ai facut asta de nenumarate ori si imi dovedesti zilnic ca ai incredere in mine.
Iubirea nu este o simpla definitie. Este difinitia a ceea ce noi doi simtim. Este definitia trairilor tale. Este definitia trairilor mele.
Esti tot ceea ce Universul a simtit ca imi datoreaza.

Poate ca pentru ei esti doar Ionut, dar pentru mine esti tot. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu