25 mai 2016

Nu ai fost primul, dar vreau sa fii ultimul

Iubitule,
Nu ai fost primul om pe care l-am iubit in viata asta, nu ai fost primul caruia i-am spus “te iubesc” inainte de culcare,nu ai fost cel care mi-a dat primul sarut, dar vei fi ultimul pentru care voi avea sentimente.
Amandoi am iubit inainte sa ne cunoastem, dar simtim ca acum incepe viata cu adevarat, de cand ne trezim unul langa celalalt.
Nu este o jena faptul ca au fost si alte fete inaintea mea. Nu este o rusine ca am iubit alti baieti inaintea ta. Ar fi o gresala sa nu fim impeuna.
Cuvintele sunt de prisos atunci cand vorbesc despre tine. Sunt prea putine sa exprim fericirea pe care o simt atunci cand imi zambesti.
Vreau sa te vad alaturi de mine o viata intreaga, iar tu sa ma alinti asa cum o faci in fiecare zi. Vreau sa fii langa mine, asa cum mi-ai promis, pana la adanci batraneti. Chiar si dupa aceea.
Dragostea nu se masoara in ani, ore sau minute. Se masoara in fapte. Astfel, ceea ce imi demonstrezi zi de zi, ar fi o eternitate.
Daca ar fi sa nu te mai vad vreodata, dupa ce inchid ochii, as sta treaza o viata intreaga doar pentru a te putea privi.
Nu am fost prima din viata ta, dar vreau sa fiu ultima careia ii spui “Te iubesc!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu