9 sept. 2016

Noi experiente

Experientele noi sunt cele mai dificile, dar si cel mai frumos de povestit. Sentimentele noi, in acelasi timp, se sadesc inauntrul nostru cu usurinta, dar prind frumoase radacini, ce le ducem in spate o viata intreaga. 
La fel si primul sentiment de iubire. Apare in cele mai neasteptate momente si ne intoarce lumea cu susul in jos. Odata instalat, devine un lucru despre care am vorbi neincetat.
E prematur sa spui, copil fiind, ca iti vei gasi sufletul pereche intr-o sala de spectacole, la munca sau pe strada. Nu m-am gandit niciodata ca imi voi gasi sufletul pereche la facultate sau la job, dar nici ca nu imi voi petrece o viata intreaga alaturi de el.
Cel mai frumos in aceasta experienta este tensiunea, surpriza, emotia. Curiozitatea a ceea ce va urma dupa fiecare moment pe care il impartasim. Sentimentul pe care il ai dupa fiecare cuvant rostit. Intrebarile eterne: “Am dat-o in bara?” “A fost bine?” “E OK ce am spus?”. Sunt atatea raspunsuri carora este greu sa le gasesti un raspuns atunci cand esti indragostit.
Ecuatia iubirii se rezuma la un singur rezultat si nu are virgula. Experientele despre care vorbim si pe care le impartasim zilnic sunt unice, dar intotdeauna va fi acel om la care va ajunge toata iubirea din sufletul nostru. Unicul om. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu